Shop Mobile More Submit  Join Login
Warp Zone by thetwiggman Warp Zone by thetwiggman
Warp Zone // The Twiggman 2004.

Definitly a new poster sized image here, it originally wanted to be a fractal image, but I found the sweetest render that fits. Credits goes to * smashmethod for the render side, I did all the brushing and fractal stuff. Took about 8 or 9 hours all together.

Fullview this deviant and feel free to comment! :)
Add a Comment:
 
:iconrenvortex:
RenVortex Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist Writer
Wow! I'd visit that place if it was real! Outstanding job!
+1
Reply
:iconrootprocess:
rootprocess Featured By Owner Sep 26, 2004   Digital Artist
you and smash are great. i thought i recognized the render. it's his this could be heaven. you did his render a great service. great job
Reply
:icondisasterpiece666:
Disasterpiece666 Featured By Owner Sep 25, 2004
brilliant work, this is one of the best pieces i'd ever seen...
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Sep 25, 2004
Thanks yo! :D
Reply
:iconlebatron:
Lebatron Featured By Owner Sep 22, 2004
Definitely a +fav
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Sep 22, 2004
Hehe thanks for the support man! :D
Reply
:iconfragmer:
fragmer Featured By Owner Sep 18, 2004
Impressive amount of texturing all over the piece :) The colors are a bit monotone though...
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Sep 18, 2004
Ya I should have thought twice about the color scheme but it was heavily textured cuz I was gonna make a space scene at first, then im like... dude this fits... then im like... dude im brushin this more :D
Reply
:icontrebuchet:
Trebuchet Featured By Owner Sep 16, 2004
Very Nice! :thumbsup:
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Sep 16, 2004
Thanks yo! :D
Reply
:iconnickeledge:
NickelEdge Featured By Owner Sep 11, 2004
Love the picture, it would make a great large poster.

Has a lot of nice little detail to the image :) great over all and a lot of nice detail to look at up close
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Sep 11, 2004
Thanks yo, it was originally gonna be just a spacescape then I was scrollin though my renders and im like, damn this one would look mint, put it in brush a bit more and damn it did look mint lol! :D
Reply
:icontechstudio:
techstudio Featured By Owner Sep 8, 2004   Interface Designer
Awesome brushing work :D Nice colors too ^^
Reply
:iconlordhamza:
lordhamza Featured By Owner Aug 17, 2004  Professional Interface Designer
prefect work !! makes A good wallpapers !!
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 17, 2004
I was thinkin of makin it into a wallpaper actually a few minutes ago while I was half sleeping, lol, good thinkin
Reply
:iconlordhamza:
lordhamza Featured By Owner Aug 17, 2004  Professional Interface Designer
hope too see it !!!
Reply
:iconthe-crimson-phantom:
The-Crimson-Phantom Featured By Owner Aug 16, 2004
Excellent! :D

I'm never gonna understand how you manage to do this, but I'm happy as long as you keep it up!
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 16, 2004
Ya I dont really have a clue either, I just freestyle till somethin sweet pops out, lol
Reply
:iconthe-crimson-phantom:
The-Crimson-Phantom Featured By Owner Aug 17, 2004
hey, whatever works... :)

nice new avatar, btw!
Reply
:iconmightymartynus:
mightymartynus Featured By Owner Aug 13, 2004
shweet, dude! i love that one, it rawks! much faveness!
Reply
:iconrickjames5465:
RickJames5465 Featured By Owner Aug 11, 2004
awesome render
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 12, 2004
Ya it was definitly the bomb! :D
Reply
:icontheatreofwar:
theatreofwar Featured By Owner Aug 10, 2004
this one is insane. a lot better than some of the other stuff that you came out with recently. nonetheless, :+fav:
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 10, 2004
Lol ya I wanna step stuff up sometime soon, why not start here eh, so I'll go hardcore on resource files and quality over quantity on pics! :D

Deal__ //
Reply
:icondeath-trap:
Death-Trap Featured By Owner Aug 10, 2004
I love it! love it! love it! love it! very nice man.
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 10, 2004
Thanks man, it is pretty sweet! :)
Reply
:icondominoeffect:
DominoEffect Featured By Owner Aug 10, 2004
*bows* Masterpiece
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 10, 2004
Thanks man, good old masterpiece! :D
Reply
:iconsilentglaive:
silentglaive Featured By Owner Aug 10, 2004  Hobbyist Photographer
awesome work.. colors, renders, brushing, yes... awesome.
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 10, 2004
Sweet thanks for the fav my friend, it's elite as can be! :D
Reply
:iconmegaman-x:
Megaman-X Featured By Owner Aug 10, 2004
You crazy alien.
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 10, 2004
l33t alien at that! :D
Reply
:iconmegaman-x:
Megaman-X Featured By Owner Aug 10, 2004
Very 1337.
Reply
:iconmylittledoll:
mylittledoll Featured By Owner Aug 10, 2004
Sweet. :+fav:
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 10, 2004
Lmao ya it is pretty sweet, would look deadly as a print, thats for sure! :D
Reply
:iconice-wave:
Ice-Wave Featured By Owner Aug 10, 2004
This is awesome

:+fav:
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 10, 2004
Sweet man, thanks for the fav, your awesome! :D
Reply
:iconkevka87:
kevka87 Featured By Owner Aug 10, 2004  Professional Interface Designer
man this is awsome! ur bros renders are bitchin aswell! must run in the family!
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 10, 2004
lmao man! :D
Reply
:iconshurikenmg:
ShurikenMG Featured By Owner Aug 9, 2004
Woah. That's awesome. :+fav: again lol
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 9, 2004
Thanks my man! :D
Reply
:iconeidolon-:
eidolon- Featured By Owner Aug 9, 2004
looks good
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 9, 2004
Thanks man, it was a fresh one! :D
Reply
:iconfirerocket2015:
FireRocket2015 Featured By Owner Aug 9, 2004
Kickass. :)
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 9, 2004
And so are you for favin it! :D
Reply
:iconextremepc:
extremepc Featured By Owner Aug 9, 2004
Awesome looking. Great job :).
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 9, 2004
Thanks extremepc! :D
Reply
:iconxgod-0:
xgod-0 Featured By Owner Aug 9, 2004
that is crasy. Your right ol' smashys render fits perfectly. Nice work with the burshing and fractal work, and the color work is great. Nice work buddy, its got a great feel.
Reply
:iconthetwiggman:
thetwiggman Featured By Owner Aug 9, 2004
I knew it did, the blue set the picture! :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1200 × 1800

Featured in Collections




Details

Submitted on
August 9, 2004
Image Size
628 KB
Resolution
1200×1800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
749
Favourites
18 (who?)
Comments
49
Downloads
261
×